تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است شولتس خواستار بهبود وضعیت انسانی در غزه شد حزب‌الله مقر نظامیان صهیونیستی را با کاتیوشا هدف قرار داد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) صبح فردا (۱۴ خرداد ۱۴۰۳)، سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام‌خمینی‌(ره) غرق شدن ده‌ها اوکراینی هنگام فرار از مرز‌ها حملات موشکی و پهپادی حزب الله به نهاریا و حیفا (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) مخبر: تمام هیمنه آمریکایی‌ها و اسرائیل درهم شکسته است | این روزها غم مضاعفی بر دل داریم مالدیو ورود اسرائیلی‌ها را ممنوع کرد زلنسکی: پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، شکست سختی بر اوکراین تحمیل می‌کند آژیر هشدار در سرزمین‌های اشغالی از بیم رخنه پهپادی به صدا درآمد حمله موشکی مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حملات موشکی گسترده حزب الله به شهرک اشغالی «کریات شمونه» + فیلم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) کاخ سفید بار دیگر توپ را در زمین حماس انداخت
سرخط خبرها

کاهش مالیات کالا‌های پزشکی از ۹ به یک درصد| لایحه تشکیل وزارت بازرگانی امروز تقدیم مجلس می‌شود+ فیلم

  • کد خبر: ۱۶۰۷۲۸
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
کاهش مالیات کالا‌های پزشکی از ۹ به یک درصد| لایحه تشکیل وزارت بازرگانی امروز تقدیم مجلس می‌شود+ فیلم
سخنگوی دولت از موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش افزوده برای کالا‌های اساسی و تجهیزات پزشکی از ۹ به یک درصد در جلسه امروز هیئت دولت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری‌جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار داشت: هیئت وزیران در راستای تحقق شعار سال به منظور جلوگیری از افزایش تورم یا کاهش آثار تورمی موجود با کاهش مالیات بر ارزش افزوده در حوزه کالا‌های اساسی و همچنین تجهیزات پزشکی نرخ مالیات بر ارزش افزوده موافقت کرد. بر این اساس برای واردات کالا‌های اساسی و تجهیزات پزشکی از ۹ درصد به یک درصد کاهش می‌یابد که سال گذشته نیز همین درخواست در دولت به تصویب رسیده بود.

سخنگوی دولت  تاکید کرد: لایحه دو فوریتی این موضوع به تصویب هیات وزیران رسیده که در صورت موافقت مجلس شورای اسلامی، این نرخ برای سال جاری نیز کاهش خواهد یافت.

بهادری‌جهرمی در ادامه با اشاره به تصویب لایحه تشکیل وزارت بازرگانی گفت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

سخنگوی دولت افزود: دولت در گذشته براساس پیشنهاد مجلس لایحه تشکیل سازمان بازرگانی را تهیه و به مجلس ارسال کرده بود. اینکه «بازرگانی» به شکل وزارت یا سازمان باشد در اختیار مجلس است.

بهادری‌جهرمی همچنین به اجرای قانون بودجه ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: نکات متعددی برای هماهنگی دستگاه‌ها مطرح شد، اما جداول سند بودجه هنوز از سوی مجلس به طور رسمی ابلاغ نشده و تقاضا می‌شود تا این امر تسریع شود و کار‌ها بهتر پیش رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->